Livrare si Retur


Comanzi fara griji! Ai 14 zile in care poti returna produsele, in caz ca te razgandesti!

Pentru livrarea standard, oferim transport GRATUIT pentru orice comanda de minimum 100 RON. In plus, unele comenzi sunt purtatoare de CADOURI SURPRIZA, poate chiar comanda ta! :)


Cost transport Bucuresti:
Livrare STANDARD, 1-2 zile lucratoare.
Cost transport 10 RON, TVA inclus. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 RON, transportul esteGRATUIT.
Livrare AZI - indisponibila in perioada 10.11-31.12.2016.
Pentru comenzile plasate de luni pana vineri, in intervalul 00:01-12:30, livrarea se va efectua in acceasi zi, pana la ora 18:00.
Pentru comenzile plasate in intervalul 12:30-24:00 si in week-end, livrarea se va efectua in urmatoarea zi lucratoare.
Cost transport 15 RON, TVA inclus, indiferent de valoarea comenzii.
Livrare EXPRES in 3H30’- indisponibila in perioada 10.11-31.12.2016.
Pentru comenzile plasate in intervalul 9:00-14:30, livrarea se va efectua in aceeasi zi, in maximum 3 ore si jumatate din momentul plasarii comenzii.
Pentru comenzile plasate in intervalul 14:31-24:00 si in week-end, termenul de livrare se calculeaza incepand cu ora 09:00 a zilei urmatoare.
Pentru comenzile plasate de luni pana vineri, in intervalul 00:01-08:59, termenul de livrare se calculeaza incepand cu ora 09:00 a zilei in curs.

Indiferent de valoarea comenzii, costul pentru Livrarea Express este de 19 RON, TVA inclus.

Cost transport National:
Livrare STANDARD
, 1-2 zile lucratoare.
Cost transport 14 RON, TVA inclus. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 RON, transportul este GRATUIT.

Termenul de livrare se calculeaza din momentul plasarii comenzii (pentru modalitatea de plata Ramburs), respectiv a confirmarii platii (pentru OP si plata cu cardul).
Pentru comenzile ce contin produse din categoria PromoMANIA, termenul de livrare poate fi diferit, fiind precizat la fiecare campanie in parte.

 

>>Receptionarea comenzilor


Programul de receptionare a comenzilor de catre operatorii nostri de site este 9:00- 17:00, de luni pana vineri. Aveti posibilitatea de a selecta produse si de a efectua comenzi indiferent de ora, insa in afara intervalului orar, termenul de livrare va fi considerat din urmatoarea zi lucratoare.
 

>>Dreptul de retragere din contract, denuntarea contractului si politica de retur


Conform legislatiei romane, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta (dreptul de retragere din contract), in termen de 14 zile calendaristice din momentul din care a intrat in posesia produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului la depozitul Comerciantului, aflat la urmatoarea adresa: S.C. Meli Melo Fashion S.R.L., B-dul Basarabia, nr. 256, (incinta Faur), Pavilion administrativ, etaj 2, Bucuresti, Sector 3. Nu se accepta retururile expediate prin Posta Romana.

In cazul in care Clientul doreste inlocuirea unui produs cu un altul, toate costurile de transport si ramburs, daca este cazul, cad in sarcina sa.

In cazul in care, din greseala, ati primit un alt produs decat cel comandat, sau produsul primit este defect sau nu corespunde intocmai cu specificatiile din site, ne asumam costurile de retur si vom depune toate eforturile pentru a va inlocui produsul cat mai repede. In cazul in care nu se doreste inlocuirea produsului, veti primi banii inapoi, in maximum 14 zile calendaristice. 

Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata , in cazul platii cu card bancar sau OP, trebuie rambursate de Comerciant in termen de maximum 14 zile calendaristice.

 
Indiferent de motiv, Clientul poate returna produsele comandate, in termen de 14 zile calendaristice. In acest caz, Clientul trebuie sa semnaleze aceasta situatie prin email la online@melimeloparis.ro si sa trimita produsele la adresa Comerciantului . In cazul in care schimbarea produsului nu este posibila sau nu se doreste, Comerciantul va rambursa suma aferenta in contul bancar al Clientului, in maximum 14 zile calendaristice.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail.

In acest scop, puteti folosi ca model formularul de retragere pe care il puteti descarca de aici. Acest formular nu este obligatoriu, ci doar cu titlu informativ. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere prin e-mail sau fax confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Rambursarea sumelor pentru produsele retur, indiferent de motivul returului,  se face in contul bancar al titularului comenzii, conform informatiilor trimise de catre Client.. In acest sens, Clientul va comunica in scris contul IBAN, banca si numele complet al titularului de cont, in vederea efectuarii transferului. Comerciantul nu se face raspunzator de transmiterea eronata sau incompleta a datelor pentru efectuarea platii produselor returnate.
 

>>Livrare in tari UE

In tarile UE livrarea de realizeaza prin intermediul serviciilor de curierat SKYNET sau DHL. Livrarea se realizeaza in termen de 3-5 zile lucratoare.

Pentru a vedea taxele de livrare in Romania si restul Europei te rugam sa accesezi urmatorul link: Taxe livrare in functie de tara si zona. Se expediaza comenzi oriunde in Uniunea Europeana, fara taxe suplimentare si restrictii geografice.